DUK





Dažniausiai užduodami klausimai




  1. Kas yra vekselis?
    Vekselis - vertybinis popierius, kuriame nurodoma skolos suma ir terminas, iki kurio skola turi būti apmokėta pilnai. Suėjus vekselyje nurodytam terminui ir skolos neapmokėjus, ar apmokėjus skolą nepilnai, kreditorius įstatymo nustatytais terminais ir tvarka gali kreiptis į notarą dėl vykdomojo įrašo atlikimo. Tuomet išieškojimą perima Antstolis. Pasirašant vekselį, asmuo turi būti įsitikinęs, kad skolą sugebės apmokėti iki vekselyje nurodyto termino pabaigos.

  2. Kas ir kodėl turi eiti į PayPost skyrių?
    Jeigu pirmą kartą kreipiesi į Saugų Kreditą paskolai gauti, tai būtinai nueik iki artimiausio PayPost skyriaus pateikti nuskenavimui savo asmens dokumentą, kuris yra nurodytas Tavo paskyroje. Tokiu būdu vyksta asmens tapatybės patvirtinimas. Tai reikia padaryti tik vienintelį kartą. Po to galėsi gauti paskolas neišeidamas iš namų.

  3. Kam išduodamos paskolos?
    Paskolą gali gauti nuo 18 metų fiziniai asmenys nuolat gyvenantys Lietuvoje ir turintys nuolatines pajamas. Norint gauti kreditą, būtina turėti sąskaitą kuriame nors Lietuvos banke, mobilųjį telefoną, el. pašto adresą.

  4. Kokio dydžio paskolą galite suteikti?
    Maksimali galima suteikti paskolos suma būtent Tau apskaičiuojama įvertinant Tavo darbo užmokesčio dydį bei Tavo turimus finansinius įsipareigojimus.Tai gali būti nuo 50 iki 1000 € suma.

  5. Kokiam maksimaliam terminui suteikiamos paskolos?
    Paskolas dabar suteikiamos iki 2 metų (720 dienų).

  6. Ar užsienyje dirbantis asmuo gali gauti paskolą?
    Ar užsienyje dirbantis asmuo gali gauti paskolą.

  7. Kokiu būdu gausiu atsakymą dėl paskolos suteikimo?
    Apie paskolos suteikimą informuosime Tave registracijos metu nurodytu el. paštu ir SMS žinute.

  8. Ar galima pasiskolinti papildomai? Padidinti turimą paskolą?
    Turimos paskolos negalime padidinti, tačiau gali gauti naują paskolą pagal savo finansines galimybes.

  9. Kiek kainoja paskolos pratęsimas?
    Paskolų grąžinimo termino pratęsimo mokestis lygus einamojo mėnesio palūkanoms už paskolą. Pratęsiant paskolą, visas paskolos grąžinimo grafikas persikelia per 30 d. skaičiuojant nuo pratęsimo datos.

  10. Ar yra papildomų registracijų ar sutarties sudarymo mokesčių?
    Sutarties sudarymo mokesčio nėra.
    Banko sąskaitos patvirtinimo mokestis yra tik 0,01 €.
    Registracijos patvirtinimas yra atliekamas tik vieną kartą ir tik naujiems klientams.
    Norint pateikti paraišką paskolai gauti nebe pirmą kartą – pakartotinai sąskaitos patvirtinti nereikia.

  11. Ar galima gauti paskolą į kito asmens sąskaitą?
    Ne, paskolos suma gali būti pervesta tik į Tavo asmeninę sąskaitą. Registruodamasis tinklapyje turi patvirtinti asmens duomenis ir bendrąsias sutarties sąlygas pervesdamas 0,01 € iš savo sąskaitos.

  12. Ar reikalingas užstatas norint gauti paskolą?
    Vartojimo paskolos suteikiamos fiziniams asmenims be laidavimo, turto įkeitimo ar užstato.

  13. Ar galiu registracijos mokestį sumokėti ne iš savo sąskaitos?
    Ne, registracijos mokestį būtina mokėti tik iš savo asmeninės sąskaitos ir tik iš tos, į kurią pageidauji gauti kreditą.

  14. Kodėl man sumokėjus registracijos mokestį, negaunu prisijungimo vardo?
    Prisijungimo vardo galėjai negauti dėl kelių priežasčių:
    • neteisingai užpildei mokėjimo dokumentą;
    • mokėjimo dokumento skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ neteisingai nurodei simbolių seką;
    • neteisingai nurodei kitus mokėjimo dokumento rekvizitus;
    • mokėjimą atlikai ne į UAB „Saugus kreditas“ sąskaitą;
    • mokėjimą atlikai ne iš savo asmeninės sąskaitos;
    • vykdydamas mokėjimą nepažymėjai, jog mokėtojo asmens kodas būtų rodomas gavėjui.

  15. Kodėl man nebuvo suteikta paskola?
    Saugus Kreditas gali atsisakyti suteikti Tau kreditą, jei:
    • esi jaunesnis nei 18 metų amžiaus;
    • esi ne Lietuvos Respublikos pilietis;
    • nurodytas paskyroje dokumentas yra negaliojantis;
    • negauni pajamų;
    • turi skolų, kurios skelbiamos viešose skolininkų duomenų bazėse;
    • jau turi įsipareigojimų ir Tavo pajamų neužtenka.

  16. Kaip galima sužinoti, kiek reikia mokėti?
    Savo įsipareigojimų dydį ir mėnesinę įmoką gali sužinoti prisijungęs prie Saugaus kredito sistemos.

  17. Ar už mane gali mokėti kitas asmuo?
    Taip, gali. Tokiu atveju mokėtojas mokėjimo pavedimo mokėjimo paskirties laukelyje turi nurodyti Tavo asmens kodą. Neįvykdžius šio reikalavimo mokėjimas gali būti neužskaitytas.

  18. Ar galiu prisiregistruoti nemokėdamas 0,01 Eur mokesčio?
    Taip, jei turi mobilų parašą tuomet, gali prisiregistruoti jo pagalba ir 0,01 Eur mokesčio nereikės mokėti. SVARBU! Registruodamasis su mobiliuoju parašu teisingai nurodyk sąskaitą į kurią norėsi gauti kreditą.

  19. Ką daryti norint grąžinti kreditą ankščiau laiko?
    Tą dieną kurią nori grąžinti kreditą ankščiau laiko Kreipkis į Klientų aptarnavimo skyrių: kas@sauguskreditas.lt, arba tel. 8 700 33303, sužinok tikslią sumą, kurią turi mokėti ir vykdydamas mokėjimą, paskirtyje įrašyk paskolą turinčio asmens kodą ir kad tai yra išankstinis kredito grąžinimas.

  20. Ką daryti jei negaliu sumokėti mėnesinės įmokos, susidūriau su finansiniais sunkumais?
    Jei susidūrei su finansiniais sunkumais, ir negali apmokėti paskolos, nedelsiant pranešk mums. Padėsime surasti sprendimą.